Jan Wardecki.png

Jan Wardecki

Obszary Ekspertyzy

Service Design

Poziom

Begin

begin.png
Język

Polski

Typ Mentoringu

Zespołowy & Indywidualny

grupowy_edited.png
indywidual_edited.png
Znajdź mnie
  • LinkedIn
Historia w DM

Mentor w 3 oraz 4 edycji

Facylitacji

Zwinnym projektowaniu usług i produktów

Projektowaniu usług

Dowiesz się ode mnie o->

Bio

Service Designer w BNP Paribas Bank Polska. Od 4 lat związany z projektowaniem usług i doświadczeń w branży finansowej. Pasjonat wykorzystywania jakościowych metod badawczych oraz kokreacji, które jego zdaniem są nieodłącznymi elementami projektowania wartościowych produktów i usług. Certyfikowany projektant UX w Scrumie – Professional Scrum with User Experience(PSU), Professional Scrum Product Owner II (PSPO II). Absolwent studiów podyplomowych User Experience Design i Service Design na Uniwersytecie SWPS. Certyfikowana praktyk service sesign globalnej organizacji Service Design Network. Współzałożyciel polskiego oddziału Servcie Design Network Poland

eksperckie_edited.png

Szkolenia i webinary, które prowadzę:

  • wkrótce!

rozwoj niestandardowy_edited.png

Przykładowe linki:

Mentorzy i Mentorki o podobnym profilu