

Wojciech Ławniczak
Obszary Ekspertyzy
Strategia | Innowacja
Historia w DM
Mentor w 1, 2, 3 oraz 4 edycji
Jak wytyczyć kierunek strategiczny dla biznesu
Jak przygotować firmę na trudne czasy i stać się „futureproof”
Jak zbudować system projektowania i wdrażania innowacji produktowych i usługowych
Dowiesz się ode mnie o->
Bio
Wojtek Ławniczak
Prezes zarządu Very Human Services Sp. z o.o.
Strateg, projektant, doradca, inwestor. Współpracuje z zarządami firm, organizacji i instytucji w obszarze strategii klientocentrycznych, modeli biznesowych i innowacji, inwestuje także w modelu venture design. Specjalizuje się w innowacjach w usługach i handlu. Jeden z najbardziej doświadczonych w Polsce projektantów usług i pionierów service design / thinking. Współzałożyciel think-tanku Service Design Polska oraz Very Human Services - zespołu zajmującego się doradztwem strategicznym w tworzeniu innowacji usługowych. Współautor książki „Service design po polsku", wykładowca Executive MBA. Wybrany jedną z osobowości marketingu, które warto śledzić w internecie wg. rankigów Widoczni 2021 i 2022. Projekty, które prowadził, zostały uhonorowane nagrodami "Red Dot Design”, „Power of Content Marketing”, „KTR”, „Honeycomb Awards”.
Pracował m.in. z BNP Paribas, BMW, Carrefour, Coccodrillo, eObuwie, E.ON, Flowair, Grupa MTP, Hortimex, Inelo, Investa, Intermarche, Lafarge, mBank, Mikomax Smart Office, Nordzucker, OLX, Otodom, PwC, Santander, Souter Holdings, Vestas, Europejski Bank Inwestycyjny, PAIiIZ, MSZ, Europejska Agencja Obrony, Euro 2012.

Szkolenia i webinary, które prowadzę:

Przykładowe linki: