

Kamila Węzik
Obszary Ekspertyzy
Service Design w Biznesie | Transformacja Organizacji
Historia w DM
Mentorka w 2 oraz 4 edycji
Jak testować pomysły
Jak przekazywać wiedzę o service design w dużych organizacjach
Jak projektować, czyli co zrobić by pomysł stał się realnym produktem czy usługą (pogodzenie oczekiwań od strony biznesowej, UX i IT)
Jak zadbać o cele biznesowe w Twoim projekcie
Jak optymalizować produkty / usługi już istniejące
Jak skutecznie facylitować warsztaty by osiągać wyznaczone cele
Dowiesz się ode mnie o->
Bio
Jak o sobie mówi „service designerka z biznesu”. Swoją pracę zaczynała jako osoba po stronie biznesowej by z czasem móc łączyć swoje spojrzenie biznesowe z projektowaniem. Dzięki takiemu doświadczeniu wie o jakie szczegóły należy zadbać by to co jest pomysłem, stało się realną usługą czy produktem. Współtworzy i wdraża strategię rozwoju kompetencji projektowych w dużych organizacjach (głównie w bankach – kiedyś w ING Banku Śląskim, aktualnie w Santander Bank Polska). Wspiera liderów zespołów w podnoszeniu kompetencji projektowych. Tworzy i koordynuje program edukacyjny z obszaru service designu dla całej organizacji. Wspiera zespoły projektowe, w tworzeniu klientocentrycznych usług i produktów kierowanych zarówno do klientów banku jak i do jego pracowników. Opiekunka programu mentoringowego i zarazem jedna z mentorek. Entuzjastka etycznego i inkluzywnego projektowania. Członkini międzynarodowej społeczności projektantów Design Justice Network. Wykładowczyni na kierunku Projektowania usług w SWPS oraz mentorka poprzedniej edycji Design Mentorship.

Szkolenia i webinary, które prowadzę:
-
wkrótce!

Przykładowe linki:
-
-