gf 279 - Kamila Węzik.png

Kamila Węzik

Obszary Ekspertyzy

Service Design w Biznesie | Transformacja Organizacji

Poziom

Begin &
Grow

begin.png
grow.png
Język

Polski 

Typ Mentoringu

Zespołowy

grupowy_edited.png
Znajdź mnie
  • LinkedIn
Historia w DM

Mentorka w 2 oraz 4 edycji

Jak testować pomysły

Jak przekazywać wiedzę o service design w dużych organizacjach

Jak projektować, czyli co zrobić by pomysł stał się realnym produktem czy usługą (pogodzenie oczekiwań od strony biznesowej, UX i IT)

Jak zadbać o cele biznesowe w Twoim projekcie

Jak optymalizować produkty / usługi już istniejące

Jak skutecznie facylitować warsztaty by osiągać wyznaczone cele

Dowiesz się ode mnie o->

Bio

Jak o sobie mówi „service designerka z biznesu”. Swoją pracę zaczynała jako osoba po stronie biznesowej by z czasem móc łączyć swoje spojrzenie biznesowe z projektowaniem. Dzięki takiemu doświadczeniu wie o jakie szczegóły należy zadbać by to co jest pomysłem, stało się realną usługą czy produktem. Współtworzy i wdraża strategię rozwoju kompetencji projektowych w dużych organizacjach (głównie w bankach – kiedyś w ING Banku Śląskim, aktualnie w Santander Bank Polska). Wspiera liderów zespołów w podnoszeniu kompetencji projektowych. Tworzy i koordynuje program edukacyjny z obszaru service designu dla całej organizacji. Wspiera zespoły projektowe, w tworzeniu klientocentrycznych usług i produktów kierowanych zarówno do klientów banku jak i do jego pracowników. Opiekunka programu mentoringowego i zarazem jedna z mentorek. Entuzjastka etycznego i inkluzywnego projektowania. Członkini międzynarodowej społeczności projektantów Design Justice Network. Wykładowczyni na kierunku Projektowania usług w SWPS oraz mentorka poprzedniej edycji Design Mentorship.

eksperckie_edited.png

Szkolenia i webinary, które prowadzę:

  • wkrótce!

rozwoj niestandardowy_edited.png

Przykładowe linki:

  • -

Mentorki o podobnym profilu