
.png)
Kasia Tereszkiewicz
Obszary Ekspertyzy
Service Design | Transformacja
Historia w DM
Mentorka w 2 oraz 4 edycji
Zaprojektowaniu procesu projektowego przygotowywaniu warsztatów i facylitacji
Leadershipie w projektowaniu - jak angażować zespoły, jak łączyć różne osobowości i specjalizacje, tworzyć zespoły zaangażowane
Przygotowaniu narzędzi do warsztatu, poszerzaniu obszaru wpływu i dokonywanie zmian w organizacji,
Jak rozpocząć proces zmiany zawodu i pójściu w design i jak pracować na mocnych stronach
Jak podejść do transformacji w organizacji
Jak ulepszać procesy u usługi
Jak sobie radzić będąc nielicznym projektantem w organizacji :) i robić to w co się wierzy.
Dowiesz się ode mnie o->
Bio
Prowadzę projekty service design, pracuję z zespołami, poprawiam także procesy, uczę, mentoruję, pomagam w codziennej pracy, aby wdrażać możliwe najlepsze rozwiązania.
8 lat temu zrobiłam zmianę zawodową. W poprzednim wcieleniu zawodowym pracowałam jako manager sprzedaży, wsparcia sprzedaży, projekt manager, trener.
Wiem jak to jest być jedynym projektantem w dużej organizacji i zmieniać rzeczywistość i robić to efektywnie. Jak wdrażać zmianę w podejściu w zespołach. Jak prowadzić zespoły projektowe. Jak być dobrym leaderem, budować na mocnych stronach i motywacji. Lubię odwagę w komunikacji.
Obecnie pracuję jako Service design lead w Santander Bank Polska
Dzięki mojemu doświadczeniu łączę biznesowe podejście do projektów i wyzwań z podejściem empatycznym, słuchaniem ludzi, znajdowaniem ich mocnych stron oraz synergią.
Lubię zauważać użyteczność w życiu codziennym i inspirować się nią: przy zwykłych czynnościach, np.: siadając na fotelu, kupując bilet, zamawiając kawę.
Moja praca to moja pasja, dzielę się nią także poza moim środowiskiem zawodowym. Jestem tutorką na SWPS Uczyłam także design thinking na Uniwersytacie w Lagos w Nigerii.

Szkolenia i webinary, które prowadzę:
-
wkrótce!

Przykładowe linki: