
_edited.png)
Lidia Aksiuk
Obszary Ekspertyzy
Data-Driven Design | Strategia UX
Historia w DM
Mentee w 2 edycji
Mentorka w 4 edycji
Analityce danych w kontekście produktu
Dobieraniu odpowiednich metod i narzędzi
Procesie projektowym i zarządzaniu projektami
Analizie i syntezie wyników
Formułowaniu insightów
Ideacji, co-creation
Zdefiniowaniu potrzeb użytkowników
Dowiesz się ode mnie o->
Bio
Projektuje doświadczenia użytkownika uwzględniając cele biznesowe i strategie firmy. Bada rynek oraz konsumenta/użytkownika, a następnie empatycznie analizuje dane. Współpracowała z takimi markami jak Volkswagen, Škoda, Das WeltAuto, Amica, Teva, Olx, Shuum Boutique Wellness Hotel, dla których prowadziła badania (m.in. z wykorzystaniem eye trackera), audyty UX, strategie rozwoju produktu, tworzyła prototypy. Ukończyła dziennikarstwo w Ukraińskiej Akademii Druku a następnie komunikację europejską na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu. Skończyła także studia podyplomowe na kierunku UX designer w SWPS oraz Data Driven Digital Marketing w Wyższej Szkoły Bankowej.
Po godzinach pracy prowadzi zajęcia w CodeBrainers, współtworzy UX Mastermind. Działa w nurcie abstrakcyjnego minimalizmu. W 2022 roku była autorką wystawy malarstwa “Człowiek doświadcza”.

Szkolenia i webinary, które prowadzę:
-
wkrótce!

Przykładowe linki:
-
-