

Martyna Tarnawska
Obszary Ekspertyzy
Facylitacja | Service Design | Digital Leadership | Personal Branding
Historia w DM
Mentorka w 1, 2, 3 oraz 4 edycji
Projektowaniu warsztatów, spotkań i procesów tak, aby były efektywne i angażujące dla Twoich uczestników
Projektowaniu produktów i usług, a także ich przeprojektowaniu i analizie, jak je ulepszyć
Projektowaniu komunikacji i generowaniu nowych pomysłów, jak opowiadać o Twoich produktach i usługach
Zarządzeniu swoim narzędziownikiem pracy - wskażę Ci i dobiorę narzędzia online i platformy, które pomogą Ci w lepszym prowadzeniu spotkań, projektowaniu badań czy procesów
Dowiesz się ode mnie o->
Bio
Entuzjastka świata digital i nowych technologii, trener, facylitator i project manager. Od 2015 roku projektuje procesy rozwojowe, produkty i usługi; facylituje warsztaty innowacji w metodyce Service Design i korzysta z narzędzi Design Thinking w codziennej pracy. Przygotowuje audyty komunikacji, trendów i usług klientów, a także strategie procesów zmiany i transformacji w organizacji. Specjalizuje się w trendach i innowacjach, budowaniu strategii marki, produktów i usług. Na podstawie doświadczenia zdobytego w projektach konsultingowych i strategicznych jest w stanie zapewnić klientom kompleksowe wsparcie w zakresie tworzenia nowych rozwiązań komunikacyjnych, produktowych i procesowych. Ma szerokie doświadczenie w konsultingu dla klientów z branży wydawniczej, edukacyjnej, FMCG, fashion&beauty. Realizowała projekty strategiczne, komunikacyjne, konsultingowe czy szkoleniowe dla takich marek jak: PKO BP, DHL, EY, HPE, Orange, TESCO, Ringier Axel Springer Polska, Canpack, T-Mobile, Lafarge, Wydawnictwo Znak, Uniwersytet Warszawski, Gerda, Oriflame czy Kupiec.

Szkolenia i webinary, które prowadzę:

Przykładowe linki: