

Paula Fogt
Obszary Ekspertyzy
Service Design | Futures Thinking
Historia w DM
Mentorka w 2 oraz 4 edycji
Procesie projektowym - Service Design & Futures Thinking
Sygnałach zmian, scenariuszach przyszłości, backcastingu – jaka jest ich rola w procesie i jak z nimi pracować
Analizie sygnałów zmian – dlaczego i w jaki sposób interpretować sygnały
Projektowaniu wartości dla klienta
Dowiesz się ode mnie o->
Bio
Projektantka usług i doświadczeń użytkownika, strateżka przyszłości. W projektowaniu szczególnie skupia się na nowych znaczeniach i nieoczywistych połączeniach, eksperymentowaniu z i w procesie, szukając wszędzie nowych dróg i form innowacji. Entuzjastka świata designu o szerokim spektrum zainteresowań w zakresie analizy trendów, projektowania i strategii innowacji. W projektach koncentruje się na zrozumieniu potrzeb i motywacji użytkowników, formułowaniu nowych oczekiwań wraz z propozycja wartości oraz na analiza sygnałów zmian, które później przekształca w praktyczne rozwiązania biznesowe. Doświadczona facylitatorka, trenerka warsztatów Service Design wykorzystywanych w trakcie procesu projektowego m.in. dla FLOWAIR, DELL TECHNOLGIES, ING BANK, ALLEGRO, PZU, SIEMENS.Z wykształcenia projektantka usług oraz projektantka doświadczeń cyfrowych użytkownika. Członkini zespołu projektowego Futures Thinking Group - współtwórczyni Prototyping 2040 – The Futures Thinking Book. Wykładowczyni na studiach podyplomowych.

Szkolenia i webinary, które prowadzę:

Przykładowe linki: